Saturday, August 1, 2009

Syafi cucuk Campak

Sebenarnye aku patut bawak syafi cucuk campak 2 bulan lepas.. teruk aku ni kan.. tangguh sampai 2 bulan baru nak antar anak gi cucuk.. tp alhamdulillah kali ni terlaksana.. so, ptg tadik selamat le syafi dicucuk.. harap2 dia tak demam..esok nak gi kenduri kawen ni.. haha.. so selfish..

tadi timbang berat syafi.. 11 kg jer? nampaknye dlm masa 5 bulan cuma dpt naik 1 kilo je la gamaknyer.. mkn byk tp berat tak brape nak naik.. maybe sebb dia terlalu aktif skrg ni? betul ke susu enfagrow leh sebbkan budak jd hyper? sebab kandungan dha dia yg terlalu tinggi ke? nak tau gak sebab pernah terbaca artikel ttg dha leh wat bdk hyper.. tinggi syafi skrg 81cm.. tu je la.. nak titun ni.. babai..

5 Responses so far.

  1. Salam Adda,

    Hafiy pun x ambik lagi injection tu..harap strong Syafi x demam ye sayang:)

    Dah tinggi dah Syafi..Hafiy setahun aritu 74cm, 9.6kilos

  2. zieha says:

    setuju..mmg susu tu buat anak aktif..firas pun aktif bangat,,,masyaallah!!..hehehe
    nnti klau free plzz vote for myson
    http://myfiras.blogspot.com/2009/08/jomlah-undi-firas.html
    tk u:))

  3. emmm yg sy tau jgn bg mkn byk tolat..bole bbkan bdk hyper..tp elok tau sbnrnya bdk hyper..means otak dia sntiasa aktive n develop well..

    p/s; pls vote for aQeel utk my cute lil prince ek..jasamu sgt kuhargai:)

  4. wah..syafi dah kena cucuk campak..hazim dah pun kena demam campak..dah dpt pure virus..tak yah bagi vaksin dah..dah develop antibodi sendiri...heeeee....budak aktif le ok..perkembangan yg bagus kalo dia aktif...

  5. adda says:

    Nani, hazim pn lum amik lagik? alhamdulillah syafi x demam tp lepas lepas 3 hari lak dia kena demam xtau la sebab injection tu ke atau tak..

    zieha.. mungkin betul kot yek.. insya allah akan vote.. go! go! Firas!!

    Suziey.. ye tak ye gak.. mmg selalu bg dia mkn coklat sebab mak ayah dia antu coklat hehe..insya allah akan vote.. go! go! Aqeel!!

    shila. betul ke kalau dh kena xyah amik? dulu syafi pn dh penah kena campak kalau x silap masa umur dia 6 bulan.. tp lebih baik amik dr x amik kan

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors