Tag from Noy

Dapat tag dari Noy, rasanya tag nih yg paling mencabar kebolehan bahasa aku hihi.. thank anyway to noy yg ingat juga nak tag aku nih hihi.. sori kerana kelambatan menjawabnyer..

TAG NI KENA JAWAB DGN MENGGUNAKAN THE 1ST INITIAL/LETTER FROM OUR NAME.

Name : Adda

4 letter word : Adil (terus teringat word nih sebab ada dalam 7 nilai murni – sapa yg penah pergi esq tau ler.. aku xpenah pegi tp tau gak hihi)

Boy's Name : Ahmad (nama ayah aku ler)

Girl's Name : Aisyah (Nama paksu aku punya anak)

An Occupation : Ahli nujum (haha.. nujum pak belalang ekekke)

A colour: Apple colour (ala kaler green apple tuh)

Something you will wear: A pair of shoe (logik kan!!)

Food : Apam balik (hmm.. sedapnye.. lebih2 lagi kalu letak lebih jagung, kacang etc..)

Found in the bathroom : Air la.. dah nama pun bilik air hihi..

A place : Atlanta
Reason for being late : Anak nak ikut pegi keje, dia nangis2 tak sampai ati nak tinggalkan (xpenah pakai pn alasan nih hehe)

Something you shout : "Ape nih!!'

A movie title : Anaconda

Something you drink : ABC (sedapnye lebih2 lagi time panas2 nih.. pulak tu letak aiskrim kt atas dia)

A musical Group: Ada band (pelik kan.. band ni amik nama aku utk nama band dia)

An animal : Ant

A street : Arab (jalan ni dekat dengan kampong aku kat muar tuh..)

A type of car : Alfa Romeo

Title of a song : Ain’t nobody (lagu nih hubby penah tujukan masa berchenta dulu2 hikhikhik)


Peh, siap jugak.. susah rasanye nak buat tag nih.. but I can make it at last.. Rasanye dah takde utang tag lagi kan.. Alhamdulillah syukur.. So, utk menyusahkan geng2 yg lain, terimalah tag ini hehe;

1. .: ShAqUrA :. ~~tO LoVe aNd tO bE LoVeD~~

2. Kak Zu

3. Mama Firas

4. Fara - All my life

5. Kay - Keabadian Cinta

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

2 Comments

Words of wisdom

  1. Adda,,,,
    Tag kali ni kena bg jawapan start dengan huruf 1st namakita ke?? huhuhu kalau mcm tu loteh den weh.. nama den payah weh

    ReplyDelete
  2. terpulang le kak zu.. kite memula nak wat huruf S tp mcm susah jer.. so, tukar jd huruf A plak hehe..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post