Syafi's new skill: Manjat Walker dia

hari ahad arituh (semalam ler) aku menyaksikan sendiri skill syafi yg amat2 dasat.. dia boleh panjat walker dia.. rilek ajer.. effortlessly.. ternganga aku.. patut lah sekarang nih dia dh tak nangis waktu kite masukkan dia dalam walker tuh.. memula syafi akan angkat kaki dia sampai naik kt atas meja walker tu (betul ke term aku nih..) pastu, naik kaki satu lagi, then terjun ke bawah.. alamak risaunyer aku tengok.. buat2 nyer walker tu bergerak time dia kt atas "meja walker" tu camne? risaunyer ati aku nih.. start semalam aku pesan kat syafi, "Syafi, mama nak suruh syafi berjalan cepat2 tau.. jgn panjat2 walker tuh.. bahaya.. so, syafi cepat2 jalan eh.. lepas nih dah takyah pakai walker lagi.." harap2 dia ikut le ckp aku nih..

setakat nih skill memanjat dia memang superb.. dia leh manjat sofa, coffee table n mende2 yg tingi ala2 2 mende tuh..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Post a Comment

Words of wisdom

Previous Post Next Post