Tuesday, January 20, 2009

Award 4 Blogger




Dapat award lagik.. tapi kali nih lain mcam sket, kene tag memacam.. xpelah sabao je laa kan..

Award ni diberi oleh kawan aku idah [http://faridahlaili.blogspot.com/]. Mekasih idah..


Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1.Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4.Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5.Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.


Fakta Tentang Diri:
1. Aku nih seorang ibu pada seorang anak yg comel bernama syafi.. baru jer berkecimpung dlm blogger selama beberapa bulan..
2. Aku suka shopping dan window shopping.
3. Bila ada masa terluang jer aku akan zzzzzzzz.... tu kira hobi gak kan
4. Dulu hobi aku mengait, sekarang dah resign huhu..
5. Tak suka dgn penindasan palestin sekarang, doa2 cepat2 tentera israel tu berundur..
6. Terasa cam nak tukar kete baru tp takde fulus hahahaha..
7. Rindu kat kengkawan lama, harap2 dpt jumpa semula..
8. Hmm.. suka makan KFC nyum.. nyumm..
9. Apalagik, tadak idea nih.. paling hepi dgn birthday celebration tahun ni..
10. Azam taun baru nak kurus sket lagik hehehe..

ok, Penerima Award selepas nih ialah;
1. Zura [ .: ShAqUrA :. ~~tO LoVe aNd tO bE LoVeD~~ ]
2. Fara [All my life ]
3. Kay [kaymaria.fotopages.com ]
4. Yanti [KesahKu ]
5. Noy [YoursAbadi : Miracle Do Come True ]
6. Kak Zu [Org nak Blog Aku pun nak Blog juga ]
7. Wati [Umairah's Blog... ]

itu saje.. buat kengkawan aku yg dah kene tag jgn lupa jawab tau hehe.. aku dah lepas dah hihi..



One Response so far.

  1. kamariah says:

    Camne nk wat weii...x berapa paham

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors