Thursday, November 6, 2008

Apa Syafi buat malam2

Sekarang nih Syafi dah ada hobi baru.. dalam kul 2.30 pagi selalunyer dia akan bangun dari tido.. awal2 dulu dia ada gak nangis, kekadang kacau aku tido eg: tarik rambut etc.. tapi baru2 nih dia kalau terbangun dalam kul 2 pagi, dia akan main sorang2.. senyap sunyi ajer.. berdiri, menyelongkar, manjat, gigit mende sumer dia buat senyap2 ajer.. kekadang tuh risau jugak.. aku pun jd x lalu nak tido kalau dia terbangun camtuh.. biasanya selepas 1jam++ baru dia tido balik..

4 Responses so far.

  1. emm jaga2 sket adda.. budak ngah besar tu ngah rajin mengemas.. sebelum tido simpan benda2 yang rasa boleh cederakan dia.. apa2 yang rasa agak bahaya letak tinggi2 pintu tingkap tutup betul2.. iyalah bukan pe kekadang kita nie ngah ngantuk tak sedar apa..
    aniq pun masa baya syafi gitu... bangun malam2 tah main pape je.. tapi biasanya kitaorang dah ready mainan dia ujung kaki jadi tak la dia merayap jauh.. main mainan je...

  2. adda says:

    agaknyer normal yek budak baya nih bgn malam2.. malam tadi lagi haru, dia jaga dari kul 2.45pg sampai kul5.30 baru tido.. kalau x ganggu xpe, nih asyik nangis ajer.. xtau apa yg xkena.. last2 kite yg ternguap2 kat opis.. tq idah for the advise

  3. rozita says:

    entah ye adda.. kalau anak aku jarang gak dia jaga mlm2..dari dlm pantang sampai skrg ni pun tidur lena je..jaga cuma nak susu je.. tapi kekadang tu ada la, tu pun kalau siang dia tido lena sangat.. tapi ko tak yah risau sebab rasany umur camtu bukannya ada jadual tido fix lagi.. kalu dah setahun lebih still mcm tu kena lah risau gak.. tapi betul cakap idah tu kena jaga2 sikit..jgn lepa..

  4. adda says:

    senang ko ita, anak ko xrajin meragam.. syafi masa dlm pantang ya allah tuhan je yg tau.. menangis malam kuat..sampai aku jd zombie dah.. tp alhamduliilah genap 2 bulan umur dia ok.. skrg dah jd balik.. ok laa aku dah ikut nasihat korang.. sumer menda kecik yg bahaya aku dah jauhkan.. yg aku risau tang wayar2 jer.. dia mmg suka tarik

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors