Beraya sakan..

Minggu lepas aktiviti kitaorg dipenuhi dgn pergi open house.. alhamdulillah murah rezeki.. melantak tak ingat raya tahun nih.. camne nak kurus camne.. arituh pose turun 3kilo.. raya nih dah naik 2 kilo semula... tak baloi betul.. huhu.. so, aku decide nak pose la arinih..mana tau leh turun balik 2 kilo ahaks..

sabtu aku gi open house umah kengkawan syahir.. ari ahad pulak umah kengkawan aku..
1st time selepas kawen nih, aku jumpa dina roomate aku masa duk sama2 kat PJ.. best tul dpt jejak kasih semula.. jumpa iena sekali, kawan setilam aku masa kat pj dulu.. memasing dah beranak pinak.. dapat ler amik gambo..


iena n fahim, dina n hadif, adda n syafi..

lepas tuh aku gi umah x-schoolmate dulu.. mas aidura kat desa waterpark.. syok betul dpt keep in touch balik..tq ler facebook yg telah merapatkan semula ukhwah kitaorg hehe.. sorry mas, terlupa nak amik gambo sebab sedap sgt melantak sate hehe.. nanti nak minta mas gambo yg dia ada amik semalam..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Post a Comment

Words of wisdom

Previous Post Next Post